Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

محمد محمود عبد العزيز لـ«العاصمة»: سعيد بنجاح فيلم مغامرات كوكو

 كتب:  محمد المصرى المراسل أحمد حمدى تصوير هانى عبد ربه
 
محمد محمود عبد العزيز لـ«العاصمة»:  سعيد  بنجاح فيلم مغامرات كوكو
محمد محمود عبد العزيز
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

أكد النجم والمنتج محمد محمود عبد العزيز خلال لقاء مع العاصمة عن سعادتة بنجاح فيلم مغامرات كوكو ووجة رسالة إلى أبطال الفيلم أنا عاوز أقولهم مبروك وإن شاء الله يبقى فيلم حلو أوى إن شاء الله يعمل نجاح أكبر من اللي هم متوقعينه إن شاء الله 

وعند سؤالة بنهاية موسم دراما رمضان وإشاده الجمهور بدورة فى مسلسل حضرة العمدة وكان من إنتاج شركة فنون مصر وبسؤالة عن الأعمال التى تقدم من خلال الشركة ودائما تكون أعمال بره الصندوق حيث  تقدم رسالة ولاتنظر إلى المكسب.

وأكد محمد محمود عبد العزيز، قائلاَ: «لا بالعكس إحنا دايما بندور على المكسب والرسالة الإتنين مع بعض مش بس الرساله بس ردود الأفعال الحمد لله رب العالمين إيجابية جداً الحمد لله ما بين ايجابي وسلبي في شخصيتي أنا شخصياً بس بشكل عام الحمد لله قدرنا نوصل أكتر من رسالة ونطرح أكتر من موضوع وأظن دا ملموس من الناس يعني».

وعن ردود أفعالة بشخصيتة فى حضرة العمدة أكد قائلا:  بشوفه نوع من أنواع النجاح ممكن يكون صادم شويه أو سلبي شويه أو شكله في عنف شويه بس في النهايه نجاح وملموس ومحسوس وبيتهيألي الرسالة وصلت بأن الدين مش كده والحكايه مش بالشكل ومش بالتعصب ومش بالمنظر يعني المسلسل وجة رسايل كتير أوي على مدار  30 حلقه وهي مش رسالة واحده هي رسايل كتير جداََ إتقالت عن كل قضيه طرحناها.

وعن كواليس العمل مع روبى أكد محمد محمود عبد العزيز إحنا أصلاََ صحاب فالموضوع بالنسبه لنا كان لطيف جداََ علاقه لطيفه علاقه صحوبيه علاقه أخويه بنقعد جمب بعض بنرغي مع بعض في حاجات كتير جداََ لها علاقه بالموضوع بنتناقش فيه يعني جو لطيف.

وبعد عرض المسلسل روبى أنا شايفها حلوه شايفها مختلفه شايف الدور مختلف عن الحاجات اللي هي قدمتها قبل كده فبالتالي ده دور من الأدوار اللي تنضافلها يعنى.