Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

تامر حسني يكشف عن موقف مؤثر مع ابنتيه قبل حفله الأخير

 كتب:  نسرين إبراهيم
 
تامر حسني يكشف عن موقف مؤثر مع ابنتيه قبل حفله الأخير
تامر حسني
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

كشف النجم تامر حسني، عن موقف مؤثر مع ابنتيه، أمس السبت، قبل صعوده المسرح لإحياء حفله الأسطوري بنادي ألميريا بأسبانيت.

ونشر تامر حسني، صورة له مع ابنتيه، عبر حسابه على إنستجرام، وعلق قائلا: «قبل صعودي المسرح للحفل الأسطوري لنادي ألميريا بإسبانيا، اللي هحكيلكوا كل تفاصيله في البوست القادم».

وتابع: «مش عارف أنسى لحظة لما شافوني خايف عشان أول مره أواجه جمهور إسباني بالكامل ومكنتش عارف إزاي هيستقبلوني، فكان باين عليا التوتر ففضلوا جانبي طول الوقت وبيدعولي وبيقولولي متخافش يا بابا لحد ما نزلت كواليس أرض الملعب  متفائل بدعواتهم».

وأضاف: «وطبعاً المفاجأه استقبال الجمهور الأسباني ليا وليها بوست خاص، وطبعاً أستاذ آدم معانا بس كان نايم كالعاده عشان الوقت كان متأخر، ربنا  يخليكوا ليا يا فرحة عمري».

ويعيش حسني حالة من النشاط الفني هذا الموسم الصيفي، حيث طرح منذ أيام أغنيات من ألبومه الجديد «عشأنجي»، كما يشارك في السينمات، بفيلم «بحبك».

وكانت قد أعلنت شركة «أورينت» الموزعة الدولية للأفلام في العالم وشركة «سينرچي» المشاركة في إنتاج فيلم بحبك، أن فيلم النجم تامر حسني سجل رقما قياسيا جديدا في عدد رواد السينما دولياً لفيلم عربي وهو رقم غير مسبوق في تاريخ السينما العربية.

الجدير بالذكر أن فيلم "بحبك" بطولة تامر حسني وهنا الزاهد وحمدي الميرغني وهدى المفتي ومدحت إسماعيل، ومن تأليف وقصة وسيناريو وحوار وإخراج تامر حسني.

View this post on Instagram

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny)