Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

«كلامي خضع للمونتاج».. ميار الببلاوي ترد على الهجوم عليها بعد جدل طلاقها «11» مرة

 كتب:  نسرين إبراهيم
 
«كلامي خضع للمونتاج».. ميار الببلاوي ترد على الهجوم عليها بعد جدل طلاقها «11» مرة
ميار الببلاوي
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

ردت الفنانة ميار الببلاوي من جديد على الجدل الذي أثير حول تصريحها بشأن طلاقها 11 مرة من زوجها وعودتها له دون محلل، خاصة بعد هجوم أحد الشيوخ عليها.

ميار الببلاوي ترد على الهجوم عليها

وكتبت ميار الببلاوي منشورا عبر حسابها على "فيسبوك": كل الناس عماله تقولى غلطك إني طلعتي في برنامج بسمة طيب أقسم بالله ما كنت أعرف أنها هتكون هجومية كده، اتلجمت مكنتش عارفة أرد خالص وكل اللي كان في دماغي إني ألغي الحلقة وليس كل منطوق مقصود.

وأضافت ميار الببلاوي: أنا مطلقتش 11 مرة كان قصدي أن جوزي على طول بيقول عليا الطلاق يا جماعة دا بتاع البطيخ بيحلف يمين طلاق أن البطيخة حمرا يبقى مراته طالق؟ الناس ماسكة على كلمة واحدة تستاهلي علشان طلعتي مع بسمة خلاص ارحموني.

وتابعت ميار الببلاوي: اعترفت بغلطتي بس أنا صحبتى دعتني لبرنامجها وأنا بحب بسمة ومن زمان وصورنا قبل رمضان بأسبوعين وأنا أقسم بالله عمرى مشفت برنامج العرافة دا قبل كده اللهم حلقه شاكوش ومراته، وعارفه بسمة طيبة وبتحبني فوجئت بالكاركتر اللي كانت متقمصاه في البرنامج كان كل همي أحافظ على هدوئي واحترامي للمكان وارد على أي سؤال بصراحة علشان المصداقية.

واستكملت: "أنا كنت ضيفة فى برنامج متشاف مع مذيعة كبيرة على قناتين كبار النهار والمحور انا الفلوس فوالله انى اخدت مبلغ لا يذكر  وكنت مصممة ارجعه والغى الخلقه واسالو استاذ شريف رئيس تحرير البرنامج ارجوكم كفايه نقض والى حصل فى الفيديو الناس الى بتقول تمثيل ربنا يحسسكم بالقهره وىجع قلب الشريفه الحره المتقيه وبها لما يتقال عليها زانيه من شيخ  انا غلط لما قبلت اطلع مع بسمه ويشفعلى جهلى بالبرنامج وطبيعته وغلط انها لما قالتلى ١١مره مفهمتهاش ان حلف بالطلاق فوق الميه مره يعنى ابقى مطلقه ميه مره".

وأضافت: "وبعدين محدش ليه دعوة بحياتى الشخصية جوزى وابنى وجوازى خط أحمر من هنا ورايح والناس اللي بتقولى أنتى الى اتكلمتى وقولتى وعاوزين يرجمونى انا كنت بتسال وبحاوب مش انا الى فتحت اى كلام وكنت بحاول اتهرب من الاجابه بس بسمه كانت مستميته على الترند من كلامى مكنتش مديانى فرصه نهائى غير الى اتمنتج".

اقرأ أيضا: بعد تكذيب محمد منير.. حسن شاكوش ساخرًا: «سراج منير هو اللي قالي أنت الوحيد اللي يصلح يغني...