Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

سيدة تثير الجدل بإعلانها عن متجر لشراء الأزواج في نيويورك وتؤكد: «مستحيل تعرف ترضى ست»

 كتب:  شروق خالد
 
سيدة تثير الجدل بإعلانها عن متجر لشراء الأزواج في نيويورك وتؤكد: «مستحيل تعرف ترضى ست»
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace
Elasimah AdPlace

حالة من الجدل الواسع، أثارتها سيدة مصرية تدعى "رانيا" على مواقع التواصل الاجتماعى "فيس بوك" و"تيك توك" خلال الساعات الماضية، وذلك عقب إعلانها عن وجود متجر في مدينة نيويورك مخصص لتسوق السيدات فقط لشراء الأزواج، مؤكدة أنه يوجد قواعد محددة للتسوق وهي إذا قررت الصعود لطابق لا يمكنك أن تنزل مرة أخرى لإعادة الاختيار يمكنك النزول للخروج ومغادرة المتجر فقط.

وكتبت "رانيا" على مقطع الفيديو المثير للجدل: "محل لشراء زوج حسب مزاج الست! بس النتيجة مبهرة".

وقالت رانيا في الفيديو: "فيه متجر افتتح جديد في نيويورك مكون من 6 أطباق لشراء الأزواج، كل دور تقدري تطلعي الدور اللي بعديه هتلاقي زيادة في الفلوس، لكن لو طلعتي الدور الثاني ما ينفعش تنزلي الأول وما شابه ذلك".

وتابعت: "في الدور الأول من المتجر هتلاقي زوج بيتشغل فقط، وفي الدور الثاني: زوج بيتشغل وبيحب الأطفال، أما في الدور الثالث: زوج بيشتغل وبيحب الأطفال وبيساعد في البيت".

واستطردت: "في الدور الرابع: زوج بيتشغل وبيحب الأطفال وبيساعد في البيت وشكله حلو، وفي الدور الخامس:  زوج بيتشغل وبيحب الأطفال وبيساعد في البيت وشكل حلو ورومانسي جداً".

واختتمت "رانيا" التي أثارت الجدل بقولها: "أما بقي في الدور السادس والأخير: لقت مكبر صوت بيقولها أنتي الزائرة رقم كبير بالملايين، والدور ده اتخلق عشان يثبت أن الستات عمرك ما هتعرف ترضيها وبصراحة عندهم حق". 

@raniaofficial666 محل لشراء زوج حسب مزاج الست !!! بس النتيجة مبهرة#raniaraghib #اكسبلورexplore #viralvideo #uk #UAE #usa #foruourpage #fypシ #viral #viraltiktok #jokes ♬ original sound - Raniaofficial66????????